Łódź – Dąbrowa Wybierz klub
Menu
Kup karnet Zaloguj się
  • #ZdrowePłuca
  • #ZdroweSerce

Metaboliczne

Interwał

Trening interwałowy polega na wykonywaniu na przemian ćwiczeń o różnej intensywności. Będą to m.in.: trucht, bieganie, jazda na rowerze, przysiady, pompki, skakanie na skakance. Interwał to najlepszy wybór dla osób, które zastanawiają się, jak szybko spalić tkankę tłuszczową. Dzięki ćwiczeniu interwałów znacznie poprawią także swoją kondycję.

Zapraszamy na zajęcia Interwał w klubie Fit Fabric - Łódź Dąbrowa.

Dla kogo
dla trenujących regularnie / dla kobiet / dla mężczyzn
Czas trwania
55 min
Intensywność
wysoka
Cel zajęć
Redukcja tkanki tłuszczowej, Modelowanie sylwetki, Dobra kondycja
Efekty
sylwetka damska, sylwetka męska, sprawność fizyczna,płaski brzuch, zgrabne pośladki, zgrabne nogi,

Dostępność zajęć

24 MajaPiątek25 MajaSobota26 MajaNiedziela27 MajaPoniedziałek28 MajaWtorek29 MajaŚroda30 MajaCzwartek31 MajaPiątek01 CzerwcaSobota02 CzerwcaNiedziela03 CzerwcaPoniedziałek04 CzerwcaWtorek05 CzerwcaŚroda06 CzerwcaCzwartek
Konstantynów Łódzki
ul. Jana Pawła II 11/13
95-050 Konstantynów Łódzki
Lokalizacja
20:00 - 20:55Emanuel Kamiński
Za wcześnie by zarezerwować
20:00 - 20:55Emanuel Kamiński
Za wcześnie by zarezerwować
19:30 - 20:25Emanuel Kamiński
Za wcześnie by zarezerwować

Inne zajęcia z kategorii Metaboliczne